Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Τι μπορούν να σκεφτούν τα ζώδια μετά το σεξ!

ΚΡΙΟΣ:
Μια φορά μονάχα δεν αρκεί! Πάμε πάλι από την αρχή!
ΤΑΥΡΟΣ:
Εγώ πείνασα λιγάκι να παραγγείλουμε κάτι από έξω;
ΔΙΔΥΜΟΙ:
Έχω ένα ραντεβού μετά με τα παιδιά θα έρθεις;
ΚΑΡΚΙΝΟΣ:
Θα ενημερώσω την μητέρα μου να ετοιμάσει τα απαραίτητα για το γάμο!
ΛΕΩΝ:
Σαν εμένα σίγουρα δεν έχεις γνωρίσει κάποιον καλύτερο!
ΠΑΡΘΕΝΟΣ:
Άντε σήκω να αλλάξουμε τα σεντόνια!
ΖΥΓΟΣ:
Γιατί δεν μιλάς μήπως δεν σου άρεσε;
ΣΚΟΡΠΙΟΣ:
Πάμε να δούμε καμιά ταινία; Παίζει μία πολύ καλή με κινούμενα σχέδια!
ΤΟΞΟΤΗΣ:
Θα ήθελες να το πάμε πάλι από την αρχή;
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ:
Θύμισε μου το όνομά σου;
ΥΔΡΟΧΟΟΣ:
Πότε σε βολεύει να βρεθούμε ξανά;
ΙΧΘΥΕΣ:
Κλείσε ένα ραντεβού να διαλέξεις νυφικό!

Αλίντα Κανάκη
Τα κείμενα είναι πνευματική ιδιοκτησία της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ [ΑΡ. ΣΉΜΑΤΟΣ  200160]
Απαγορεύεται η αναδημοσίευσή τους και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου, με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση ή άλλη διασκευή, χωρίς γραπτή άδεια της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ
για μία προσωπική πρόβλεψη στο 9016001343 Χρέωση: Σταθερά 2,46/ευρώ1′- Κινητά 2,69/ 3υρώ1′ με Φ.Π.Α AUDIOTEX
 Ζήτησε την πρόβλεψή σου με ένα μόνο SMS ΣΤEIΛΕ ΣΤΗΝ ΑΛΙΝΤΑ ΤΕ4 & ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ 54991 Χρέωση:1,23 /SMS με Φ. Π. A


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.